فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات


برای دیدن به ادامه مطلب بروید

شیعه آنلاین، در پی شکست سنگین گروهک تروریستی «دولت اسلامی عراق و شام» موسوم به "داعش" در برابر ارتش عراق در سامراء، این گروهک در جدیدترین بیانیه خود مدعی شد که ارتش عراق با همدستی "سپاه قدس" و "سپاه بدر" توانستند در این جنگ پیروز شوند.

در همین راستا «أبوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی "داعش" در عراق در این بیانیه گفت: ارتش عراق با نقشه و همدستی گروه "قاسم سلیمانی" توانست برما چیره شود و گرنه ما قرار بود اماکن دینی "رافضی"ها را با خاک یکسان کنیم!

وی در ادامه افزود: سپاه ایران مانع از آن شد که نقشه ما عملی شود. ما بزودی انتقام مجاهدین خودمان را از ایران می گیریم.

گفتنی است، رسانه های عراقی از شکست سنگین نیروهای گروهک تروریستی "داعش" در سامرا خبر داده و اعلام کردند که بیشتر مناطق این شهر که به دست تروریست ها افتاده بود، پاکسازی شده است.
فرهنگی

نظرات (۶)

باسلام ب روح پاک شهدا وامام شهیدان.سردار انشالله بحق امام حسین ع سالم وسلامت باشی  اجرک الله
سردار اقای ما هستی و سلامت باشی اگر ارزویم براورده بشه میام دستتون را میبوسم

ممنون از اینکه اسودگی خواب شب ما را تضمین می کنید و خاطر ما را اسوده نگه می دارید دوست دارم سردار مواظب خودت باش
یاعلی
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۴ سیدسجادحسینی
به نام خدا،،،ای خدای قادروسبحان و پاک،،، سیدی مولا رضایم فی رضاک،،،، خاتم پیغمبرانت احمد است،،،وان محمد نور قدس سرمدست،،، دینم اسلام است کاین دین مبین،،،، کاحمدش آورد ختم المرسلین،،، دین حق را احمدم پیغمبرست،،،، راه دین را تاخدایم رهبراست.....و....یاالله،،،سلام بر مجاهدین راه حق،،،وسلام بر شجاعانی که پا جای پای مولا علی علیه السلام نهاده اند،،واز تاریکی نمیهراسند،،،سلام بر باغیرتان و باشرفهایی که در راه خدا سرو جان خود را در راه خدا از دست داده اند،،، وسلام بر حاج قاسم سلیمانی که شجاعتش لرزه بر کفارو منافقین انداخته،،،واستکبار از ترس این سردار شجاع شب سرراحت بر زمین نمیگذارد،،،مابه شما افتخار میکنیم وهمیشه دعاگوی شما وهمرزمان شریفتان هستیم،،، وباید بدانید که ملت شریف ایران همواره در آرزوی پیوستن به راه امام حسین علیه السلام و هیهات من الذله گویان خواب راحت را از دشمنان اسلام ومسلمین خواهند گرفت وتا نابودی کامل اسرائیل و آمریکا همواره در این راه پر افتخار گام مینهند،،،فقط و فقط منتظر یک فرمان رهبر عزیزمان حضرت آیت الله خامنه ای هستیم که فرمان جهادشان گوش استکبار را کر کند تا دشمنان ببینند ملت ایران چگونه خاک بر کاسه سرشان خواهند کرد وآنان را از صفحه روزگار محو می کنند،،،، هنوز خبر از ما ندارند،،،نمیدانند که شبانه روز در آرزوی شهادت آرام و قرار نداریم،،، میخواهند ما را از سر بریدن بترسانند،،،نمیدانند،،،عمری در آرزوی انتقام گرفتن از امام حسین علیه السلام هستیم ویکباره تمام حسرتی که یک عمرست در آرزوی شهادت در رکاب امام حسین علیه السلام میخوردیم یکباره به سر همه ظالمین جهان پیاده خواهیم کرد که بدانند ملت ایران ملتی حسینی است و زیر بار هیچگونه ظلمی نخواهد رفت،،،هیهات من الذله،،،با آرزوی موفقیت شما سردار پر افتخار،،،حاج قاسم سلیمانی،،، از خدا خواهانم که شهادت در رکاب شما را نصیب من گرداند،،،اللهم عجل لولیک الفرج 

سلام ب روان پاک سردار

خیلی دوست دارم سر داعشی ها رو با دستای خودت ببری

خیلی مردی با وجود

دمت گرم

اسمت میاد حال میکنم

 

۲۲ اسفند ۹۳ ، ۲۰:۱۷ اکبر ایران
سلام سردار عزیز من به شما و همرزمانتان درسر نماز دعا میکنم واز خداوند سلامتی شما و همرزمانتان را خواستارم بنده در اربعین سال 93 در کربلا بودم  و در انجا نام پراوازه شمارا از اهل موصل شنیدم و افتخارکردم که من ایرانی هستم و در کشور شیر مردان چون سردار سلیمانی زندگی میکنم خداپشت و پناهتان
سلام  سلامت باشی سردار
پاسخ:
سلام با تشکر از شما برادر گرامی
البته شما لطف داری ما سرباز ساده ای بیش نیستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی