فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

نظرات (۲۷)

۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۵ فرشاد اشتری
واقعا شخصیت عجیبی داشت آوینی...
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۰:۱۸ فرشاد اشتری
خیلی زیبا بود...
دوست عزیز بنده شما رو در لینک دوستان خود قرار دادم...
یا حق
سلام همشهری
از وبلاگ خوب و بروز شما دیدن کردم و مطالبش بسیار مفید بود و آدرس شمارو در وبلاگ خود ثبت کردم.
اگر میشه شماهم مارو به پیوندها اضافه کنید
با تشکر
http://rahmatabad.blog.ir/

۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۹ سرباز امام زمان (ع)
سلام همسنگر
شما هم وبلاگ خیلی خوبی داری
لینک شما رو به پیوندهام اضافه کردم
اجر شما با صاحب الامر
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۴ رحمانیان. عباسی
سلام خواهش میکنم.ممنون از نظری که گذاشتید.التماس دعا
۰۴ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۸ پایگاه شهدای زاویه
باسلام و عرض خسته نباشید و تشکر از وبلاگ بروزتان خواهشمند است از این به بعد در پیوند خود قراگاه های فرهنگی وصالحین را به آدرس ذیل ثبت کنید
http://salehin-zaviyeh.blog.ir/
http://payegahshohadazaviyeh.blog.ir/
اشکالاتی که گرفتید بر طرف شد
سلام
ممنون
این ماه عزیز رو تبریک میگم بر شما
بله
دوستدارم مطالب خونده بشه ! کلا
ادامه مطلب هست
قسمت یک و دو ام پیشنهاد خوبی
ممنون بفکر هستید برادر گرامی
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۰ رحمانیان. عباسی
سلام ممنونم نظر لطف شماست. 
۲۱ خرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۲ رحمانیان. عباسی
بیلسلام دوست گرامی...لطفا آخرین پستی که گذاشتم رو ببین و در حد توان به اشتراک بگذار.ممنون
۲۰ خرداد ۹۴ ، ۱۹:۱۷ محمدمهدی اسدزاده
بسم الله
سلام
وبلاگ خوبی
اگر دوست دارید تبادل لینک کنیم
لایییییییییییییییییک.
واقعا وب خوبی دارید بسیار مفیده موفق باشید.
۱۳ خرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۰ رحمانیان. عباسی
سلام لطفا از مطلب ختم صلوات برای امام زمان در وبلاگ من دیدن کنید و تعداد صلوات رو در قسمت نظرات  بگویید.ممنون
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۳ رحمانیان. عباسی
سلام من خیلی وقته وب شما رو لینک کردم.حدود یکماه پیش.ممنونم
۱۲ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۴ رحمانیان. عباسی
سلام دوست من؛لطفا به وبلاگ من سر بزن و آخرین مطلبم رو بخون و کپی کن و گسترش بده.ممنون
۱۰ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۶ پیمان حسن زاده

سلام دوست عزیز

از وبلاگ ات خیلی خوشم اومده، یه جوراایی خیلی خاصه!

برای همین دوست داشتم اگه شما هم مایل باشی با هم تبادل لینک کنیم

اگه دوست داشتی بیا اینجا پیام بده تا لینک ات رو بذارم

http://jabehpizza.ir/#!/contactus

البته قبلش شما هم لینک منو با اسم جعبه پیتزا و آدرس: www.jabehpizza.ir بذار اگه دوست داشتی

درضمن من تو کار جعبه پیتزا و طراحی و چاپ هستم

۰۸ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۰:۲۷ خادم الشهداء

بسم الله الرحمن الرحیم

با 4 مطلب به روز هستیم

1- بروشور میلاد حضرت علی (ع)

2- پوستر فضایل حضرت علی (ع) بیانات آیت الله بهجت (ره)

3- پوستر میلاد امام جواد (ع)

4- پوستر میلاد امیرالمومنین علی (ع)

http://ammar-g.blog.ir/

به ما حتما سر بزنید

نظر فراموش نشود

یا علی

۰۵ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۲:۵۰ خادم الشهداء
بسم الله الرحمن الرحیم 
خیلی ممنون که به ما سر میزنید 
مشکلی برای استفاده از طرح ها نیست 
یا علی
۱۶ بهمن ۹۳ ، ۱۴:۴۶ بهار نارنج

تا حالا اینو نشنیده بودم.

چه جکیمانه

پاسخ:
سخنان های عجیبی دارن این شهدای بزرگوار
کافیه بریم سراغشون
۰۶ بهمن ۹۳ ، ۲۱:۰۶ سید حسین فاتحی
وبلاگم به روزه دیدن فرمایید باتشکر.
سلام.بسیار عالی بود مطلب باکریت.چرا تصاویر کمپین رو نداشتید.
۰۳ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۳۴ میلاد ترابی
خدایی مرد عجیبی بود
خدا رحمتش کنه
۲۶ دی ۹۳ ، ۲۱:۳۶ **تخفیف استثنایی**
خرید شارژ اینترنتی همراه

**تخفیف استثنایی**        " دارای برنامه اندروید"

http://www.tadbirsharj.ir

سلام.از مطالب ارزندت کمال تشکر را دارم.بی بصیرت ها بدانند ما گوش به فرمان ولایت فقیه خواهیم ماند و این راه را تا آخرین نفس ادامه خواهیم داد.
از مطالب خوبت خیلی تشکر میکنم
پاسخ:
سلام ممنون از اظهار لطف شما
خوشحال میشیم جهت بهبودی پیشنهاداتی را ارائه نمایید 
از شما جوانان عزیز که مدافع ولایت و خار چشم دشمنان هستید تشکر فراوان داریم.
پاسخ:
سلام با تشکر از لطف شما همسنگری عزیز
امیدواریم شما نیز مارا در این راه یاری فرمایید
با تشکر فراوان از مطالب بصیرت افزای شما

پاسخ:
سلام
از حسن نظر شما کمال خوشحالی رو داریم
امیدواریم با نظرات و پیشنهادات خود مارا در این راه یاری نمایید
با تشکر
فوق العاده بود.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی