فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات


"7 دقیقه تا تل آویو" نیز هم چون سایر مستند های دفاعی ثریا مورد استقبال مردم قرار گرفت. همزمان با اولین دقائق پخش مستند، دریافت پیامک های سرشار از غرور مردم، از رضایت بینندگان حکایت می کرد.

مستند "7 دقیقه تا تل آویو" تازه ترین اثر دفاعی مجموعه ثریا، توانمندی موشکی ایران را روایت می کند. در بخشی از مستند چگونگی نفوذ موشک های ایران از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی بیان شده است.

این مستند 21 آبان ماه، همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید تهرانی مقدم و نیز سی سالگی صنعت موشکی از شبکه اول سیما به روی آنتن رفت.

در ادامه گزیده ای از این پیامها تقدیم حضور بازدیدکنندگان می شود:    برای خواندن پیامها به ادامه مطلب بروید

منبع: سایت برنامه ثریا  

دانلود بخش اول


دانلود بخش دوم




گزیده ای از 4500 پیامک مستند 7دقیقه تا تل آویو
910***5388 درسته ما کرد هستیم و اهل سنت ولی همیشه تا آخرین قطره خون پشتیبان نظام ورهبر هستیم. بادیدن این مستند اشک در چشمانم جمع شد.عرفان از روانسر
916***1965 پسربیست وسه ساله ام فوت کرده خیلی ناراحتم با دیدن برنامه ثریا غم فرزندم را فراموش و ده سال جونتر شدم
916***2219 سلام..بنده عرب زبانم واهل خوزستانم وازاینکه درایران حاج حسن مقدمهای بابصیرت ومردان بی ادعاوتودل برو وسرفراز زندگی میکنم احساس غرورومعنویت دارم
915***8468 سلام: کارشناسان حوزه صنایع دفاعی پیامم را درک کنند، بنده حاضرم نان شب نداشته باشم، اما به جایش وزارت دفاع بهترین، سریعترین، نقطه زنترین و مخربترین موشک را برای نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی بسازند: جواد قاسمی از ش قوچان، خراسان رضوی.
936***0405 باسلام وخسته نباشی ازدورافتاده ترین روستای کرمانشاه بادیدن ثریااحساس غرورکردم،برای چنان شیرمردانی پیروزی وبهروزی ارزومندم
915***0360 پسر4ساله ام بادیدن این کلیپ ناخواسته وخودجوش میگه مرگ براسرائیل. به تقلید از او دختر یک ونیم ساله ام به نام فاطمه دستشومشت کرده و اونم بازبون بی زبونی مرگ براسرائیل میگه که باعث غرور من وخانم شدند..زندبادایران.
912***3792 باتشکر از برنامه خوب شما من مسلمان مرزنشین وسنی هستم ومنتظر دستور جهاد از طرف حضرت آفا باتمام خانواده ام جهت نابودی اسراییل هستیم  یحیایی
913***1528 امشب با پخش مستند زیبای موشکی ایران وقتی به خانه رسیدم دو پسرم با شور وشوق عجیبی جلوام دویدن پسرکوجکم که یازده سالشه که خیلی متاثر شده بود با بغص کفت دو باره میگذارش پبین بابا بعد از اینکه ارام شد سوالهای زیادی پرسید اخر سر پرسید بابا ا ین برنامها راستن گفتم تلویزیون خودمون دروغ به ما نمکه تو قبول داری که تهرانی مقدم شهد شده کفت بله درسته کفتم اینها هم درسته با صلوات به روج همه شهدا خدا قوت ثریا
916***5619 با سلام من از طرف ایل بزرگ بیران وند خرم آباد از کلیه دست اندرکاران برنامه تشکر میکنم
935***8993 باسلام حاظرم زن و بچه هام با نان خالى بزرگ کنم ودرآمد کارگریم که با بیل وکلنگ در میارم تقدیم وزارت دفاع کنم دست مریزاد جانمان فداى ایران خلیل حسنى شهرستان فومن روستای للکام
937***1405 من یک افغانی مسلمان هستم اگر کشوری بخواهد به ایران چپ نگاه کند جانم را فدای خمینی میکنم
917***6159 من یک فرد عشایری هستم از ایل قشقایی به سران مملکت انهایی که دست اندر کارند می خواهم که پدافند دفاعی کشورمان را مهکم کنیم به هیچ فردی یا کسی که قلب لرزان داره مسولیت بزرگ ندهند ما حاظریم گشنگی بکشیم ولی زیر بار هیچ خارجی نریم مگه دنیا را دادند به اونها که ن من میکنند ما از هیچ قدرتی نمی هراسیم
937***3120 بنام خدا من رحمانی ازخرم آباد لرستان هستم که از اولین برنامه تان مشتری تانم. راستش دیدن برنامه موشکی باعث گریه شوق شد. چون بیادجنگ افتادم.
901***1104 باسلام وخداقوت بنده کارگر کارواشم کارم خیلی سخته همیشه سرشب خوابم میبره باورکنید با دیدن برنامه 7کیلو مترتا.،طویله.، حاضرم تاده شبانه روزنخوابم خیلی دل گرم کننده است ماهمه آماده ایم ؟ سیاوش خرم آباد
912***6866 از وقتى که متوجه شدم این برنامه قراره امشب پخش بشه براى بیش از صد نفر از دوستانم پیامک کردم که این برنامه را ببینند.
917***0745 درودبرشما
کاش این پیامک راامروز صبح برام میفرستادید تا به
دانش اموزانم بگم که این برنامه را ببینند امروز حدود ۲۵۰ دانش اموز داشتم برنامه رودرروباشیطان را بهشون گفتم باخانواده هاشون دیدن ..
915***5037 فیلم رو دانلود خواهم کرد و به شاگردانم در کلاس نشان خواهم داد تا چشم اندازش رسیدن به جایگاه علمی باشد و باعث افتخار کشورش و کابوسی برای دشمن باشد
912***6054 حقیربضاعت مالی خو بی ندارم0اماحاضرم دولت یارانه شخص خودم را قطع بکنه و بحساب صنایع دفاع واریز بکنه تا خاری بشه ودرجسم جان دشمنان بشه0ایرج قربان پناه
939***3089 سلام من یک کارگر ساده هستم من این موشکهارودیدم احساس غرور کردم روح شهید حسن تهرانی مقدم شاد
914***8408 من یک کشاورزهستم اگرامریکا حمله کندبمب به خودم میبندم وبه ناو امریکامیزنم
938***6761 من ودوستانم که درکارگاه سنگن شکن کارمیکنیم خیلی لذت میبریم ازبرنامه شماوپیشرفت ایران درسلاح جنگی.مرسی
917***0014 نه تنها بنده که همسر و فرزند سیزده ساله ام هم پای این مستند، میخکوب شدیم و در طول پخش آن فقط خدارا شکر کرده و به این بزرگمردان درود فرستادیم. مرحبا بر فرزندان شجاع و خلاق ایران اسلامی
911***6541 سلام مدرس دانشگاهم مستندهای شما را برای دانشجویانم پخش کردم فوق العاده تاثیر گذار بود دست مریزاد
912***3792 سلام این مستند باید زودتر ساخته ونمایش داده میشد .تا اراده وعزم زاسخ وتوان وقدرت ایران اسلامی را بعنوان یکی از گزینه های روی میز نشان داده شود.موفق و موید ودر پناه خداوند منان باشید.
915***6450 ما دانش اموزان راه شهید تهرانی مقدم را ادامه خواهیم داد مهدی و ابوالفضل فریمانه
912***6326 سلام،من یک خانم خانه دارم که شاید نتونم از نظر دفاعى کارى براى کشورم بکنم اما بدونید دعاى خیر من و امثال من روزانه بدرقه راه کسانیه که با علمشون ،قلمشون،قدمشون و جانشون به نفع اسلام و بر ضد استکبار مخصوصا صهیونیست مبارزه میکنند،ماایستاده ایم.
915***3091 باسلام.وقتی برنامه تونومیبینم یک غروری سراسروجودمومیگیره وبه ایرانی بودنم،و ب ولایی بودنم افتخارمیکنم که باهیچ احساسی عوض نخواهم کرد وهمچنین این سخنرانی باغرورو صلابت رهبرعزیز که فرمودندتل آویورابا خاک یکسان خواهیم کردکه اوج اقتداره،نهایت تشکرازبرنامتون امیرمحدث.مشهد
937***0409  اینا با یه مستند ما رو ریختن بهم ،واقعیت چیزی فراتراز اینهاست ،این ملت حسینی و عاشوراییند
919***9579 سلام و خسته نباشید!شاید اینکه دوستانم تو مدرسه بفهمن که ثریا میبینم و از اینجور برنامه ها زیاد حرف بزنن.شاید همین امروز جلو چشمم با گوشام شنیدم توهیناشونو ب این مسیر و راهمون.ولی ما هممون به این راه اعتقاد داریم وقتی کسی اعتقاد داره با توکل ب خدا پشت دشمنو میزنه زمین
919***5413 سلام با عرض خسته نباشی واقعا من وقتی مستند شبیه سازی شده موشکهای ایران به سمت تل آویو و حیفا را از برنامه شما دیدم با خانمم کلی اشک شوق از چشمانمون سرازیر شد مرگ بر اسرایل مرگ بر آمریکا ومرگ بر نتانیاهوی کودک کش خبیث ودرود بر حضرت آقا که گفت ما تل آویو و حیفا را با خاک یکسان میکنیم
919***4180 سلام من مشکلات زیادی در زندگی دارم واز تورم وفشار زندگی رنج میبرم اما وقتی پیشرفت کشورم رااز هر لحاظ میبینم خوشحال میشوم مخصوصا ازلحاظ دفاعی وقتی میبینم به کمک ایران غزه موشک میسازد وبرسر اسرائیل میریزد کیف میکنم وقند در دلم اب میشود روح همه شهدا شاد
937***8198 میگفت: خوش بحال مسافرکشان "میدان آزادی"که آزادانه فریاد میزنند: آزادی...آزادی... و عابران خسته میپرسند: آزادی چند؟! و من عابری را دیدم که از راننده سوال میکرد: آزادی کجاست؟ راننده گفت: رد کردی..."آزادی قبل از انقلاب بود" گفتم:ازغرب که به میدان آزادی نگاه کنی،آزادی قبل ازانقلاب است،از"میدان امام حسین(ع)"که به آزادی نگاه کنی،آزادی درست میفتد بعدازانقلاب پس بنگر درکدام سو ایستاده ای... فاطمه 23 ساله
912***7703 با دیدن این تصاویر اشگ در چشمانم حلقه زد،بخدا اسرائیل از ایران حراس دارد.
911***9150 با سلام درود بر شما مسئولین برنامه ثریا؛بهترین مستندی که میتوانست قدرت ایران را به جهانیان نشان دهد همین 7دقیقه به تل اویو بود،قربانی از امل
911***9771 برادر عزیز آقای مقصودی 
یک جانباز جنگ تحمیلی هستم 
میخواهم یک واقعیت تاریخی رابرایتان بگویم وشماهم مفصل تر برای مردم بگویید میدانید چرا قرار داد های گلستان وترکمانچای ننگین به ما تحمیل شدوبخشهای مهمی از شمال ایران رااز دست دادیم 
در جنگ با روسیه عباس میرزای مرحوم ارتشی قدرتمندبا تجهیزات مدرن نداشتیم و روسیه دارای ارتشی منسجم و تجهیزات نظامی مدرن و بروزبود شما هابه مردم بگویید که اگر میخواهیم در امنیت و آرامش باشیم ازهزینه خوردوخوراک خودبایدبزنیم و کشور رابه سلاحهای پیشرفته مجهز کرده و همیشه آماده دفاع باشیم 
عالم؛رشت
915***1004 سلام همچنان که نماز بینی شیطان را به خاک می مالد ان شاالله موشک های ایران کمر ابر شیطان بزرگ آمریکا را خواهد شکست
918***3682 باسلام خدمت شماوتمام ملت من به شماقول می دهم اگرکوچک ترین تجاوزی به مرز هایمان بشود ایلامی هم چوگذشته گوش به فرمان رهبردرخط مقدم فدای او وایران می شود
911***4755 سلام خسته نباشید من بچه پرورشگاه هستم خدا نکنه جنگ بشه میخواستم به دشمنان ایران بگم من بیکارم کسیرو تو زندگی ندارم دشمنامون پا بزارن جلو تا بگم دنیا دسته کیه از بیکاری هم در میاییم اخرش شهید شدنه اونم ارزوی ماست تا خدمتی به میهنم داشته باشم وسلام نامه تمام
914***3310 سلام وقتی این مستند را میدیدم صدای تلوزیون را تا اخر بلند کرده بودم واز شادی نمیدونستم. چکار کنم 
919***2877 سلام،من کشتی گیری ازدیارنیشابورهستم نخواهم گذاشت حتی زره ای ازخاک وتنم به دست مستکبران بیفتد،ای رهبرآزادگی خامنه ای من منتظرفرمانت هستم بایک اشاره شمابه خاک وخون می کشم دشمنان اسلام را، یونس 
913***7392 بادیدن مستند7دقیقه تاتلاویوبیش ازپیش به ایرانی بودنم بالیدم.اسراییل بدونه که هیچ غلطی نمیتونه بکنه.مجتبی باقرزاده ازکوهبنان کرمان
913***5871 خدا قوت, برنامه تون باعث ریختن اشک شوق, سجده شکر, غرور ملی, شادی دل تمام مسلمین جهان, و ترس و هراس و شکست قدرت پوشالی تمام ظالمین دنیا شد. اَجْرُکُمْ مِنَِ اللّ"ه
937***7528  من متولد47هستم/من 67شاهدبودم که بجواب یک شلیک توب خانه ما/صدامیان شایدصدتا شلیک میکردندهرکسی این مسئله را درک بکند الان باید اشک شوق بریزد
936***5954 باسلام خداقوت این یکی ازبهترین مستندهای مؤثری است که دیدم،این برنامه هارابیشتر پخش کنید.متشکریم.سمیه-ن
935***3315 سلام مستند 7دقیقه تا تل آویو واقعا قشنگ و خیره کننده بود ممنون روح سردار تهرانی مقدم و همراهان شهیدش شاد
937***4616 مستند 7 دقیقه تا تل اویو را دیدم یعنی کیییییف کردما دمتون گرم کاشکی این مستند چند بار از تمام شبکه ها پخش میشد خوش به حال ما که مردانی مثل شما و حسن تهرانی مال ما هستن خوش به حال ما که خدا برامون عزت خواست و دشمنانمون را توسط مردان ما خوار ساخت به امید روزی که موشکای غزه هم اینجوری بشه.روح شهدامون و شاد وشهید تهرانی در جوار امام حسین باشد.
915***0175 بادیدن این‎ ‎مستند به ایرانی بودن خودوجوانان وطنم افتخار میکنم وعزت واقتدارروزافزون برای وطنم‎ ‎ازخدامی خواهم‎ ‎ومدیون‎ ‎شهداهستم
913***6302 سلام این برنامه رابه زبان خدشون از شبکهای مختلف پخش کنید که شبها نخابند
912***7971 لطفابیشترازاین برنامه هانشاندهید تاآنهاکه بیشتربه آبگوشت بزباش فکرمیکنندبفهمند. خداقوت موفق باشید
914***7726 با سلام آقا لطفا مستند 7دقیقه تا تلاویو را یک بار دیگه پخش کنید ما گروهی از دانشجویان برق صنعتی دانشگاه آزاد اردبیل 5دقیقه آخر این مستند را دیدیم لطفا پخش کنید شما را قسم میدیم به روح پاک سردار تهرانی مقدم
917***6572 برنامه ۷دقیقه تاتلاویو حس غرور وافتخار رابرانگیخت .وقتی مسولین اسراییل ازتوان موشکی ماابراز نگرانی می کنند جای تعجب است که بعضی ازمسولان بلندپایه مااین توان رادست کم میگرند!
915***2513 سلام،خداقوت فیلم مستند۷دقیقه تاتل آویو راتماشاکردیم، بسیارزیباوباعث افتخاراست، خیلی لذت بخش وغرورآفرین،باتشکر فراوان.توفیق رفیق راهتان باد تاشهادت
914***2800 اقا دم همه متخصصین موشکی ایران گرم،حال کردم بااین مستند. یاشاسین ایران و ایرانیلار،بخصوص آذریها.(آیسل ازپارس آبادمغان)
935***7644 سلام خداقوت.با دیدن مستند زیبای هفت دقیقه تا تلاویو بسیار خوشحال شدم و احساس غرور کردم و از ایرانی بودن خودم لذت بردم وبسیار از دانشمندان و سربازان گمنام امام زمان تشکر میکنم و میگویم خدا توانتان بده
918***3878 هنوزترس ازهواپیماهای عراقی که دردوران ۸سال دفاع مقدس هرروزدراستان ایلام مانور میدادند دروجودم بود باگذشت بیش ازدودهه ازاتمام جنگ یک کابوس بود بادیدن توان موشکی کشورم احساس امنیت نمودم که دیگربه یاری خداقوی هستیم خداراشکر
914***3543 سلام،باتشکرازشماکه بانشان دادن مستند7دقیقه تاتل آوى به مادلگرمى دادیدکه ایران واسلام عزیزقوىهست ومیتوانیم براىاسرائیل غاصب کابوس همیشگىباشیم،خداراشکر،باتشکراززحمتکشان موشکىونظامى.
913***9304 سلام؛ماخانوادگی در حال دیدن مستند 7دقیقه بودیم؛بخاطر تولید و پخشش دمتون گرم؛این مستندها باعث افزایش غرور ملی میشه؛جانم فدای رهبرم و اسلام
938***6761 سلام برنامه فوق العاده بود از خوشحالی سجده شکر کردم و برای کشورم رهبرم وسربازان گمنام وطنم دعا کردم و افتخار میکنم یک ایرانی هستم
913***4864 سلام نمی شناسمشان ولی مطمئنم شمامیشناسیدپس به انهابگوئیدمحمدمیگه اللهی فدایتان شوم که باارتقاع توانموشکی ونظامی باعث شدیدکه دشمنیکه خودشوابرقدرت میداند ازترس گزینه روی میزشوبازنکرده ونخواهدکرد
916***8608 بیستو چهارماه سرباز پادگان موشکی بیست و یک سلمان بوشهر سیدعلیرضادل انگیزان .نگاه موشک که میکردم فکر م این بود خیلی زوردارم.وهیچکس زور نمیتونه بگوید بازم هستم وخواهم بود
935***8655 سلام خدا کنه اونایی که میگن ایران فقط می تونه آبگوشت و قرمه سبزی درست کنه این برنامه رو ببینن.
912***4426 شما رو به اباالفضل ع قسم جوانان امروز خیلی احتیاج به این خاطرات و معرفی ها دارن . دست علمدار پشتیبانتون امید در من موج میزنه خواهشن بخونید چون من در حال گریه هستم . سپاس
912***3819 سلام ،روح پدرموشکی ایران شادویادش گرامی کاش میشد به جای پهبادRK270 گفت htm7یعنی حسن تهرانی مقدم 7دقیقه تاتل آویو
912***6902 خواهشمندم این سخن شهیدمقدم به ژنرال روسی رابه صورت تابلوبزرگی سردرکارخانههای خودروسازی نصب گردد که بعدازتحریم فرانسه باخواری دوباره دست نیاز به این کشوروماننده آنهادرازکردند
912***6877 تنها برنامه ای که واقعا از نظر وقت واطلاعات و اینکه حسن اقا کی بود و ملت ما چه گوهری را از دست داد برنامه شما عزیزان بود خداوند روح شهیدان را به سرور سالار شهیدان مهشور گرداند
911***2708 باسلام دوست دارم 10باربصورت پیامکی ازعوامل برنامه قدردانی کنم چون نمیتونم دستان راببوسم تکاوربازنشسته ازبندرانزلی التماس دعا
918***7303 هر وقت برنامتون رو میبینم، دوست دارم مسلمون ایرانی باشم. I LOVE IMAM KHAMENEI. My name's remeheb.
919***6213 خدا حسن تهرانی مقدم را قرین رحمت خودش قرار بده ،از خوشحالی اشک به چشام حلقه زده وقتی عظمت ایران را می بینم
930***0043 یادمان نمیرودکه که چگونه خاک شلمچه برپیشانی غیورمردان مابوسه زدیادمان هست چگونه کرانه آبی ونیلگون خلیج فارس برسینه جوانان این انقلاب بوسه زدیادمان نمیرودسجیل هاآسمان آبی راشکافت ویادمان هست چگونه ماهواره امیداتمسفرزمین راتسخیرکردودیروزآی کی یوهمین مردان آرکی یو700شیطان رازمین گیرکردوامروزآرکی یوبرای صلح ودوستی پروازکردوامنیت رابه ماهدیه دادبنازم برغیرت تان جوانان ایرانی منوچهری ازبندرگز
938***2707 ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪا اﺯﻳﻦ ﻣﺴﺘﻨﺪﻫﺎﻱ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﭘﺨﺶ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﺩﻫﻦ ﻳﺎﻭﻩ ﮔﻮﻫﺎﻱ ﺩاﺧﻠﻲ ﺑﺴﺘﻪ ﺑﺸﻪ ﻛﻪ ﺗﻮ ﻟﺒﺎﺱ اﻳﺮاﻧﻲ و ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻨﺪ ﻭﻟﻲ ﺣﺮﻓﺸﻮﻥ ﺣﺮﻑ ﺩﺷﻤﻦ و اﻓﺖ اﻳﺮاﻥ و اﻳﺮاﻧﻴﻦ
938***2707 اﻗﺎ ﺣﺴﻦ ﺗﻬﺮاﻧﻲ ﻣﻘﺪﻡ ﺧﻮﺩﻡ ﻭﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ اﻡ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺩﻳﺪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺬﻫﺒﻲ ﻧﻴﺴﺘﻴﻢ ﻋﺎﺷﻘﺘﻴﻢ و ﺩﻭﺭﺕ ﻣﻴﮕﺮﺩﻳﻢ اﺯ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ ﻓﻬﻤﻴﺪﻡ ﭼﻪ ﻛﺮﺩﻱ ﺩﻳﻮﻧﺖ ﺷﺪﻡ
919***8593 وطن ما خانه شیعیان غیور و اهل تسنن غیرتمند است،ما در سرمای کشنده کردستان و گرمای سوزان خوزستان و در سرتاسر این کشور اماده نابود کردن دشمنان اسلام هستیم
918***1562 سلام ،خسته نباشید.کاش از این مستندها بیشتر پخش کنید.من خودم فرزند شهیدم ولی زمان جنگ سنم خیلی کم بوده ولی الان واقعا برای مظلومیت ایران در زمان جنگ گریه کردم. شهبازی از ایلام
917***1735 خداقوت . بخدا اگر نان خوردن هم نداشته باشیم به شماها افتخار میکنیم و به خود می بالیم
916***9251 با سلام وشب بخیرباید دشمنان ما بدانند ما ازشهادت تهرانی مقدم ناراحتیم ولی نگران نیستیم چون به حمدا... قبل ازپروازبه سوی معبودش مقدم ها تربیت کرد پس اسرائیل نگران باشد.
915***6096 سلام -مانمیدانیم چرامیرندباآمریکامزاکره میکنندکه تحریم بردارند مانیاز نداریم که تحریم برداشته شود-آمریکاهیچ غلتىنمیتواندبکند-مرگ برآمریکاى خون خوار-برپدر اسرائیل لعنت-
918***2754 سلا م خدمت کارگردانان ثریانظامی بازنشسته هستم سال 63 منطقه میمک استان 0ایلا م بودم عراق چند تاموشک شلیک کرد واز روی سرماردشد وانهارادیدم وپیش خود گفتم خدایااین موشکهابه کدام شهرمی زنند ایاروزی برسد ماهم بسازیم و به طرف دشمند شلیک بکنیم ومتاسفانه موشک به کرمانشااصابت ودوخواهرزادی خورد سالم به شهادت رساند خدایاشکربارشادت شهید مقدم ودیگرعزیران ماششمین قدرت جهان هستیم
913***4186 به خداقسم امروزبه ایرانی بودن خودم افتخارکردم چراکه سال شصت وسه سربازبودم به چشم خودم دیدم ایران موشک ازکجاوارد میکرد ولی امروزاشک شوق ریختم افرین برایران وایرانی ودرود به تمام شهیدان عرصه موشکی ایران حیدری ازکرمان باتشکر
912***4891 سلام اگرچندسال قبل شروع میکردیدبه تورنظامی نیاز نداشتیم وبعضی یاوه گوئیهانمیشد
918***6552 ای کاش دولتمردان واداده شهامت و جسارت این شیرمرد ایران عزیز را سرلوحه کار خود قرار دهند
936***1007 سلام خسته نباشید میگم به همه دست اندرکاران .برنامه ثریا .شما همیشه پامک های شهری هارو اعلام میکنید یا میخونین .ولی از روستا ی ها هیچ ماروستای هستیم دنبال میکنیم برنامه خوب شمارا .. رژیم نحص اسرائیل خونخوار . بود رذل وکثیف ومردم آزار . خدایاریشه اش راحشک گردان . که باشد إین درخت از ریشه بیمار . متشکرم .فرامرزبلندرفتار .از شهرستان صومعه سرا . روستاى. چمثغال . استان گیلان . جواب مسابقه شما .گزینه .1 یک
939***7864 سلام،به والله من گریم گرفته چرا شهدای ماه هم مثل زمان زندبودنشان گمنام بوده وهستند،چرا اطاع رسانی نمیکنید ،این برادر شهیدم اقاوسرورمان جناب مقدم بچه کجا بود چرا من ۴۰ساله نمیشناسم ،من ازشهر ودیارم ۱۰۰۰هزار ذکر صلوات نذر کردم ،از مسولین ناراحت هستم بحاطر کم لطفی که به شهدا دارن
919***2077 سلام من یک خانم 29ساله هستم که عاشق منش ورفتار مخلصانه بارنگ خدایی شهید هستم. که ایشون رو الگو قرار داده وتوی یکی از روستاهای دورافتاده زنجان مدرسه ای رو که بعداز انقلاب دست بهش نزده بودند رو به کمک زنان روستایی تغییرات عمده دادیم.انشاالله از ایشون الگو گرفته وکارهای بزرگی انجام دهیم.
935***3803 سلام به خدا حیف موشکهای شهید حاج حسن به سر اسراییل پست بیاد مگس را با پشه کش میکشن. زنده نام سپه سالار موشکی دنیا حاج حسن و پاینده باد رهبرو ایران و ایرانی .آرش از ایران
912***5164 سلام واقعا خسته نباشید خواهش میکنم این پیام منو بخوانید ای کاش تیم مذاکره کننده هسته ای هم مانندشهید بزرگوار تهرانی مقدم از عزت ما دفاع می کردند ما نگران این مذاکرات مشکوک هستیم خواهش می کنم پیامو بخونید
915***3185 سلام.ممنون از برنامه خوبی که اجرا میکنید.در اواخر جنگ ایران با عراق که شهید کاوه به شهادت رسید از یک بسیجی که همرزم شهید کاوه بود شنیدم که کاوه برای اطلاعات عملیات در روستاهای منطقه بادنجان میفروخته،بادنجانی که مرحوم شهید کاوه میفروخته حالا موشکهایی شده که دشمنان ایران به هر جایی که بگریزن به قلبشان اثابت میکند.درود بر دلاورمندان ایران:خدا قوت شیرمرد ایرانی.احمد جدیکار از تربت حیدریه.
914***1422 باسلام ، بنده جانباز دفاع مقدس هستم با دیدن توان موشکی ایران عزیز ، چشم هایم پر از اشک شوق میشود و درد زخم هایم را فراموش میکنم ، دست بحه های صنایع دفاع و هوا فضا درد نکنه ، به روح شهید تهرانی مقدم و دیگر همرانش درود میفرستم ، رضا بزاز از اردبیل .
916***3886 من با دیدن این مستند هااحساس غرور میکنم ولی نمی دانم چرا بعضی از دوستان واطرافیان قبول نمی کنند که ایران کشور قدرتمندی است
911***7661 بنام خدا باتشکرازبرنامه ی جذاب ثریابازنشسته ی سپاه هستم بادیدن برنامه های ثریااشک درچشمانم جاری میشودوهنگام شروع ثریاهیچ شبکه ای رانمیگذارم
915***3286 سلام باتشکرازبرنامه خوبتون لطفا مستندها رو ا بااعلام قبلی پخش کنید.برای شادی روح تمامی شهدا بخصوص شهید تهرانی مقدم صلوات ختم کنیدتوبرنامه اعلام کنیدکه امشب ملیونهاصلوات نثارروحشان بشه محمدجوادعسکریان
919***3069 سلام خداقوت بااین مستندحمله به اسراییل و با اون حرفهای امام حسینی حضرت اقا خونم به جوش امد ویه بغض سنگین توصدام شکست خدا ادمهای شجاعی مثل شما روحفظ کنه
916***3583 باسلام باتشکراز این همه اقتدار ای لطفا این برنا مه را برای مسولین وانهای که مگویندامریکا بایک دگمه متواند سیستم موشکی ایران را از کار بیندازد نشان دهید اگر این پیام راپخش نکنید رسالتا ن راانجا م ندادید
918***9467 به نظر بنده که یک کارگر می باشم در صورت کوچکترین تعرضی از طرف اسراءیل ان را با خاک یکسان نمایید اسراءیل که سهل است امریکا هم هیچ غلطی نمی کند
939***3089 آقا دمشون گرم که ساختن من که توپوست خودم نمی گنجم
ولی ایران واسه آمریکاواسرائیل 200یا1000موشک نداره
70ملیون موشک داره یکیش خودم
902***8619 سلام بابت تموم زحماتتان ممنون واقعا با مستنداتون حالمون رو خوب می کنید اونم تو این آشفته بازاری که هرکسی به خودش اجازه میده هر ضعفی رو به ملت ایران نسبت بده قابل توجه آقایان .........
915***8289 باسلام دستتون دردنکنه خیلی حال کردم جون گرفتم گیف کردم جای شهدای گلگون کفنمون واقعا خالی که ببینند درخت پرثمری که درانقلاب باخون پاکشون آبیاری شدچه جوری به گل نشسته!!! به به خداپدرومادر تهیه کننده رو بیامرزه وطول عمر بهش بده. حسین دارابی مشهدمقدس
919***7168 فقط میتونم از ته دلم براتون دعا کنم، خیلی خیلی خیلی ممنونم از زحماتتون. واقعا نمیدونم چطور باید ازتون تشکر کنم، فقط میتونم بگم خدا یارتون باشه و همیشه و همه جا در کنارتون باشه و من الله توفیق یا علی
914***0226 کاش اسراییل اشتباه کندویک گلوله به ایران شلیک کندتاببیندایران باجوانانش نیازبه موشک ندارد
919***4324 با تشکر از برنامه ی فوق العاده ی 7دقیقه تا تلاویو.
لطفا برای پخش این برنامه ها تبلیغات تلویزیونی انجام بدین تا افراد بیشتری شاهد این برنامه ی خوب باشند.
خداقوت
خسته نباشید
911***8016 سلام.مستند 7دقیقه تا تل آویو خیلی خوب بود.تو رو خدا از توان نظامی ایران بیشتر مستند بسازید.
912***6326 باسلام و خسته نباشید. برنامه ۷ دقیقه تا تل اویو بسیار بسیار بسیار عالی بود. ای کاش به زبانهای مختلف و در شبکه های مختلف پخش شود. دست گلتان درد نکند. علی یارتان.
916***5433 عجب برنامه قشنگیه خدا خیرتون بده دیدم به زندگی عوض شد تحریم هیچوقت فلج کننده نخواهد بود تحریم تلنگریست برای تلاش وهمت مضاعف
916***2218 خو خدا خیرتون بده اینا رو زودتر نشون میدادین،ما داشتیم دق میکردیم بس که طعنه خور یه مشت وطن فروش بزدل شدیم و چیزی واس گفتن نمیدونستیم
937***1851 با سلام و خسته نباشید خدمت تمام دست اندد کاران برنامه ثریا من 1جوان ایرانی از این دیارم باید به جرات بگم با دیدن لحظه به لحظه برنامه شما تک به تک موهای بدنم سیخ شد و به خودم و به این دیار و رهبر معظمش افتخار میکنم از همینجا دست تک تک شما و تمام کسانی که این برنامه را ساختن میبوسم و آرزوی سرافرازی برای شما و رهبر عظیم شان دارم. باتشکر
913***1941 بهترین مستندی که تابه حال عمرم دیدم..وقتی اقتدارموشکیه ایران رومیبینم واقعاافتخارمیکنم یک ایرانی هستم.وبیشترازاون احساس امنیت میکنم.واین اقتداروامنیت رواول به جمهموری اسلامی ایران وبعدش هم شهیدتهرانی مقدم وابسته هستیم.ازدست اندرکاران تاثریاهم دردنکنه.فلاح ازمهردشت.یزد
915***6103 با سلام با دیدن این برنامه اشک شوق ریختم و ما ایرانی ها به متخصصین موشکی مخصوصا شهید بزرگوار تهرانی مقدم افتخار می کنیم
911***9049 سلام ازدیدن این مستندلذت بردم احساس غرورمیکنم منومادرپیرومریضم مستاجرهستیم،من هم بیکارم هم مریضم وتازه دانشجوهم هستم ازهیچ جاهم حقوقی نمی گیریم بجزیارانه امابه قرآنی که شبانه روزمادرم اونومی خونه حاضریم هروضعی روتحمل کنیم اماتوان دفاعی ایران روزبه روزقدرتمندتربشه.دست همه دانشمندان ودلسوزان این خاک پرگهرروبه گرمی می فشاریم.مادرم برای شمادعا میکنه وگفت سلامشوبه شمابرسونم وخسته نباشیدبگم.موفق باشید.
919***0063 سلام عزیزان بادیدن برنامه شما افتخار میکنم یک ایرانیم.ماشاءا...باامیدپیروزی بررژیم بچه کش اسرائیل وحامیان ناجوانمردشان
913***2812 با سلام واحترام با دیدن مستند تکان دهنده وبا صلابت "7دقیقه تا ثریا واقعا" به ایرانی بودنم افتخار کردم.البته پیش از این هم بود. من یک داتشجوی شیمی هستم وتمام تلاشم را برای بی نیاز کردن کشورم به کار میبرم.برنامه شما باعث شد پشتکارم رو زیاد کنم.از این بابت تشکر میکنم. ومن الله توفیق
937***1147 من مستند 7 دیقیه تا تل اویو نگاه میکنم به ایران میبالم از ایرانی بودنم خوشحالم شاید کسی باور نکنه از خوشحالی حس میکنم نفسم بند میاد
911***2374 خدا شکر ت از این که در خاک کشورم فرزندان دلیر میبینم که به انها افتخار میکنم خاکه پای همه مردم کشورم وپرچم کشور جمهوری اسلامی ایران
912***1367 سلام.من بیشتر مستندهای برنامه ثریا رو دیدم وبرام جالب بودند،همین طور مستند 7دقیقه تا تل آویو.واقعا باعث افتخاره این همه توان نظامی،خدارو شکر.کی میشه یه برنامه بسازید و بگید که چطورایران اسرائیل رو نابود کرد،ان شاءالله به زودی زود.ممنون از برنامتون.
912***0163 مستند 7 دقیقه تا تل اویو بی نظیره باید دست کسانیکه اینقدر برای امنیت ایران و مسلمین تلاش کرده اند را بوسید روح شهیدان این راه مقدس شاد و عمر تلاشگران دراز
914***9254 نمی تونم چطور نظرمو بیان کنم,فقط میگم افتخار میکنم به ایرانم وامیدوارم همیشه سرافراز وپیروز باشه.
913***0468 خوشحالم غمهام رافراموش کردم درود بر تلاشگران بلند پرواز گمنام. دشمن ما فقط باید بترسد چون به هیچ اصل انسانی پایبند نیست. صلوات.
919***9409 سلام باتشکرازبرنامه ثریا!من یک خانم هستم وکاری براجنگ با اسراییل ازدستم برنمی آد جزدعا وتربیت فرزندانی امام حسینی وسربازان امام زمان انشاالله
916***3894 باسلام باید بگویم نظرمن در باره ی مستند 7 دقیقه تا تل آویو،اینست که به توان دفاعی وموشکی ایران ، واقعاافتخارمیکنم  حسینی ازبروجرد
912***4845 سلام. تنها راه مقابله با دشمن پلید ترساندن آنهاست ممنون از برنامه خیلی خوبتون عالی بود اینجور برنامه ها به نوعی مقابله با جنگ نرم دشمن نیز هست *ومن الله توفیق*
937***1486 با دیدن این برنامه بغضم ترکید خدایا کی میشه یکی از موشکها تو کاخ سفید فرود بیاد
919***4536 باتشکرازبرنامه پربارتون لطامستند7دقیقه تاتل آویورادرساعتهای مختلف پخش کنیددرشبکه های دیگر
913***5142 سلام.خسته نباشید. باباای ولله موبتنم سیخ شده. خیلی خوشحالم ازپخش این مستند 7 دقیقه... دوسه روزه منتظرشم بذار اونائیکه بتوان نظامی ایران شک دارن خوب ببینن. دستتون درد نکنه حق نگهدارتان. علی ملت ازمبارکه.
912***7712 سلام شب بخیر.حمیدبیات هستم .برنامه شمارودیدم احساس غروربهم دست دادخوشحالم که امروزشاهدسقوط خرمشهرو.......نیستیم .به شمابرازنده باداین شکوه که قامت برافراشته ایدهمچوکوه .شهدشیرین این توفیق گوارای وجودتان باد‎:-)‎
912***7603 باسلام.الان که دارم برنامه اتان را نگاه میکنم ازغرور اشک میریزم و به ایرانی بودن وسربازی امام خامنه ای یافتخار میکنم
912***6917 از شما خواهش میکنم برنامه مستند 7 دقیقه تا تل آویو را در فواصل و ساعات مختلف پخش کنید بخصوص در شبکه ی 3 بخاطر جذب جوانان و تشکر
917***6159 سلام خواهش میکنم دوباره این مستند و نشون بدید خیلی عالیه اجرتون با شهدا
913***7123 با عرض سلام و خدا قوت به بچه های موشکی ایران واقعأ امشب با این برنامه ثریا به ایرانی بودنم افتخار کردم و اشک شوق ریختم (یا علی)
917***1455 سلام من الان شب کارم ودارم برنامه را میبینم حقیقتأ به خودم میبالم رحمت خدا برامثال تهرانی مقدمها که که اینگونه به انقلاب خدمت کردند 0کوثری ازشیراز لطفأ پیامک رابخوانید0باتشکر
913***6383 سلام نمی دانم ۴۶ماه جبهه بودم اینقدرخوشحال و مغرور و سرمست نشده بودم دارم گریه میکنم دل میخاددست بازوی این دلاوران بی اعاد راببوسم سلام برروح پدرموشکی ایران زمین
919***2361 سلام 0به شهیدان ازخوشحالی اشگ شوق ریختم وسجده شکر بجااوردم امیدبه ازادی مظلومان جهان بدست سلحشوران ایران اسلامی به رهبری سیدعلی رهبرم امید امت )حاج علی بخشندگان مفدم بازنشسته اززنجان
914***0662 با سلام یه خسته نباشید ویژه برای شما.از برنامتون خیلی راضی هستیم!و مخصوصاً از مستندهای نظامی دفاعی بی نظیرتون که خلا بزرگ در این زمینه رو پر کرده
918***0955 من _ جاویدبابا _ از کردستان هستم _ ازطرف خودم وهمه هم استانیهایم ابلاغ میکنم که ما ملت کرد به رهبرمون و نظاممون مینازیم و خدارا شاکریم که زیر لوای حکومتی به واقع اسلامی هستیم که با نور هدایت علوی و قرآن طی طریق میکند وقلبمان آرام است وامنیت داریم خداراشکر
916***2096 سلام 12ساله بودکه جنگ تحمیلی بوقوع پیوست 2ماه محاصره شدیم خیلی سخت گذشت وقتی به آسمون نگاه می کردم آرزوداشتم هواپیماهای جنگی وقدرتمندکشورم به کمکمان بیایند الان که شگفتی سازشدیم در همه زمینه ها به رهبر عزیزم ومردم ولایی تبریک می گم وقدر شهدامون روخوب می دونم انشالله توفیقات بیشتر. خانم حسینی ازخوزستان - سوسنگرد
937***4035 باسلام. چرا ما در مورد اطلاع رسانی و شناساندن توانمندیهای بالای دفاعی و قدرت عظیم نظامی خود به مردم ایران و دنیا اینقدر ضعیف عمل کرده ایم.برعکس تبلیغات وسیع کشورهای متخاصم از توان نظامی خود. (صادقی)


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی