فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
فرهنگی

نظرات (۱)

میدونید جناب ، فرمایشات رهبری طبق معمول متین و با سیاست بود.
ولی من یک روز یک مستندی دیدم که فکر میکنم اسمش میراث آلبرتا یا یک همچین چیزی بود ، این مستند در واقع مصاحبه ای بود با نابغه هایی که از ایران خارج شدن، نابغه هایی که در یک کلام علمشون مغز آدم رو میترکونه!
من چیزی که از این مستند برداشت کردم این بود که اغلب اون نابغه ها به خاطر این از ایران رفتن که خسته شدن اینقدر منت صاحب همون کارگاه نه چندان مجهز رو کشیدن که بذاره توش کار کنن.
یکیشون میگفت که من یک طرح داشتم و حتی برای اجرای اون طرح که به نفع کشورم بود و سرمایه گذار خصوصی هم داشتم ولی شش ماه من داشتم پله های انواع اداره ها رو بالا میرفتم و از افرادی برای کارم خواهش میکردم که شاید اصلن نمیفهمیدن کار من یعنی چی ، در صورتی که اینجا من اگه بخوام کاری بکنم نه به سرمایه گذار اقتصادی فکر می کنم نه مجوز و این چیزا.
اون جوونی که عشقش درسشه ، دانشجوی سال آخره با معدل 19 و خورده ای باید و برای کارای انتخاب واحد وحذف واضافه اش با مسئولی یکی به دو کنه که دو برابر اون از خدا عمر گرفته ولی یک دهم اون کار مفید برای مملکتش نکرده ، این دانشجو چه امیدی برای موندن تو این کشور داره؟
میدونید جناب ، من خودم یک نابغه نیستم ولی واسم خیلی مهمه که با کسی که حقش خیلی بیشتر از اینهاست ، خیلی بهتر از اینها رفتار بشه.
میدونید آقا خیلی سخنرانی دارن ، تو خیلیاشم راجب خیلی مسائل صحبت کردن ولی هر مسئولی فقط اون حرفایی رو میشنوه که به نفع خودشه و همون حرفها رو میکنه شمشیر بربی جنگیدن با بقیه تو مسابقه قدرت و این وسط هم همیشه کسایی آسیب می بینن که آقا همیشه تاکیدشون بر ارج نهادن اوننها بوده.
ببخشید سرتونو درد آوردم.
پاسخ:
سلام ممنون از نظرتتون بسیار کامل و پرمحتوا
استفاده کردیم، بله واقعا همینطور است
الآن مشکل اصلی جامعه ما مطالبات رو زمین مونده حضرت آقاست
اگر این مطالبات پیگیری میشد و بشود بسیاری از این مشکلاتی که هست حل می شد و می شود
حال که مسئولین کوتاهی می کنند علاج کار اینه که مردم همگی وارد شوند و مطالبات رهبری را یکصدا مطالبه کنند تا مسئولین مجبور شوند دست به کار شوند
به امید چنین روزی ان شالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی