فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

نظرات (۳)

اطرافیانم زیاددرمورد این بازی حرف میزدن
واین شد ک منم دانلودش کردم.
وقتی که دانلودکردمومشغولش شدم دیدم3ساعت گذشته
زمان خیلی زودرفت.
امانمیدونم چی باعث شدک ازاین بازی خوشم نیومد
چون جهانی ام بوداگ توی گروه ایرانی نمیبودی چیزی متوجه نمیشدی
پاسخ:
سلام با تشکر از شما که تجربه ی خودتونو منتشر کردین

از دوستانی هم که این نظر رو میخونن تقاضا میکنم تجربه ی خودشونو در اختیار دیگران قرار دهند

با تشکر
من به این بازی محتاد شدم چیکار..از درس و مشق افادم کمکم کنین
پاسخ:
سلام
با تشکر از حسن توجه شما
شما میتونید با اطلاعات بیشتر در مورد این بازی مثل: کشور سازنده و هدف ساخت و ...
پشت پرده این بازی رو بیشتر بشناسید و این زمینه ی تنفر شما از این بازی رو فراهم کنه
و همچنین میتونید با شریک ساختن اطرافیانتون که مثل شما درگیر این بازی شدن، با کمک هم از شر این بازی خلاص شید
ولی در آخر این خواست و اراده ی شماست که میتونه بهتون کمک کنه
یا علی
والا راس میگه بخدا بازی نکنین کلا ادم معتاد میکنه همین الانم این بازی یقه خودشونو گرفته این فیلم ببینین بعد برین حتی لول 100 هم بودین پاک کنین خودم لول 50 بودم پاک کردم هر نیم ساعت 10 مگابایت اینترنت میبره به فکر خودتون نیستین به فکر جیبتون باشین.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی