فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات





به گزارش گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو» به مناسبت بازگشت ۱۷۵ غواص شهید و برای تجلیل از مقام این شهیدان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه مراسمی را در ساحل عسلویه برگزار کرد.

 

در این مراسم مهدی تراب شناگر بسیج به احترام دستان بسته شهیدان غواص ۱۷۵ دقیقه با دستان بسته در آب های خلیج تا ابد فارس شنا کرد و رکوردی را در ورزش شنا با دسته بسته در آب های آزاد به نام خود ثبت کرد.







فرمانده سپاه عسلویه در این مراسم با تجلیل از مقام رفیع شهیدان دفاع مقدس گفت: دستان بسته این شهیدان غواص سند اقتدار و عزت ماست و ما باید ندای مظلومیت این شهیدان با دستان بسته و به طرز فجیعی توسط مزدوران بعثی زنده به گور شده و به فیض عظیم شهادت مفتخر شدند به گوش جهانیان برسانیم.

 

سرهنگ خلیل رفعتی افزود: برای این هدف با برپایی این برنامه که توسط یکی از قهرمانان ورزشکار بسیجی آقای مهدی تراب اجرا می‌شود پیام مقاومت ملت ایران در برابر جبهه استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان را اعلام می‌کنیم.

 

 

حسن اسماعیلی فرماندار عسلویه نیز ضمن تشکر از فرماندهی سپاه عسلویه و دست اندرکاران این برنامه به ویژه مهدی تراب شناگر قهرمان استان، تجلیل از مقام شهیدان را وظیفه همه اقشار و گروه‌ها دانست و با ذکر این جمله که زنده نگهداشتن و تجلیل از مقام کمتر از شهادت نیست، خواستار تکریم و تجلیل از مقام شهیدان در ابعاد و‌مناسبت های مختلف شد.

 

در انتهای این مراسم شناگر بسیجی مهدی تراب با مشایعت و همراهی شرکت کنندگان به ویژه یگان غواص منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه خود را به آب انداخت و در مدت ۱۷۵ دقیقه به یاد ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای ۴ که اخیرا تفحص شده و به آغوش میهن بازگشته اند در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس شنا کرد.

 

همچنین در این مراسم به صورت نمادین به یاد ۱۷۵غواص شهید، خلیج فارس با ۱۷۵شاخه گل گلباران شد.

فرهنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی