فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات


▱ کلاه قرمزی: آقای مرجی، شما می دونستی عباس آقا ، غیر از شهین خانوم یه زن دیگه هم داره؟
▰ مجری: زندگی مردم به ما چه ربطی داره!؟


▱ کلاه قرمزی: بله منم دیدم به ما مربوط نمی شه رفتم به یکی گفتم که بهش مربوط می شد
▰ مجری: کی؟
▱ کلاه قرمزی: شهین خانوم!

▰ مجری: بچه مگه تو فضولی!؟ اگه زندگیشون خراب بشه میتونی خودتو ببخشی!؟
▱ کلاه قرمزی: مگه من مثل شمام که پدر مارو درمیاری تا ببخشیمون!؟ سه سوت خودمو میبخشم تازه به خودم جایزه هم میدم!

▰ مجری: اصلاٌ کی به تو گفته عباس آقا یه زن دیگه داره؟
▱ کلاه قرمزی: امروز کله ی عباس آقا رو دیدم، دو تا فرق داشت! مگه هرکی سرش دو تا فرق داشته باشه دو تا زن نمی گیره؟
▰ مجری: بچه این حرفا همش الکیه!
▱ کلاه قرمزی: اتفاقاٌ خودم هم شک کرده بودم، اگه اینجوری بود که شما با اون فرقی که رو کله ت داری باید حرمسرا راه مینداختی!

فرهنگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی