فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات



به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از اصفهان، تیمی از نخبگان شهرستان نجف‌آباد موفق به طراحی و ساخت پهپاد تاکتیکی هیبریدی، خورشیدی با توانایی نشست و برخاست عمودی از عرشه ناوچه و هاورکرافت برای اولین بار در ایران و منطقه شدند...




ماموریت اصلی این پهپاد تاکتیکی هیبریدی، خورشیدی شناسایی در دریا و خشکی، مرزبانی هوایی و زمینی به همراه حراست از جنگل‌ها خواهد بود.

 

هواپیمای بدون سرنشین و عمود پروازVTOL_ HRB-E-247 قادر است اطلاعات جامعی از موقعیت نیروهای دریایی و زمینی را فراهم کرده و محیطی به عمق و ارتفاع ۱۰۰کیلومتر را با دقت محیطی ۱۰ سانتی متر مربع در هر متر را  جستجو کند.

 

علاوه بر خصوصیت طراحی بومی این پهباد، از دیگر ویژگی های پهپاد عمود پروازVTOL_HRB-E-247 که طراحی و ساخت آن با تلاش گروهی تعدادی از نخبگان طی شش سال اخیر میسر شده می توان به این موارد اشاره کرد.

 

این پهپاد با حمل تجهیزات و سنسورهای متعدد، قادر به انجام هرگونه عملیات نظامی و غیر نظامی شامل جاسوسی، تجسس، هدف یابی و شناسایی و... در منطقه عملیاتی خود می باشد.

 

در تیم تحقیقاتی و اجرایی این پروژه؛ ایمانی، ناجی، شهابی، دکتر امینی، هنرمند، سفاری، غیور، عظیمی، زمانیان، ایزدی، رضایی، نورمحمدی، فاضل و صفرنوراله حضور و مشارکت داشته اند.

 

لازم به ذکر است، این طرح با همکاری شبکه نخبگان، پژوهش، فناوری و صنعت شهرستان نجف آباد و حمایت های فرمانداری، اداره منابع طبیعی، پژوهشگاه چشم انداز و توسعه ملی، وزارت کشاورزی، دانشگاه صنعتی اصفهان طراحی و ساخته شده است.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی