فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

۴۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

      


علی عدنان ۲۰ ساله تیم ملی عراق و عضو باشگاه ریزاسپور ترکیه است و در سال ۲۰۱۳ به عنوان برترین فوتبالیست جوان آسیا انتخاب شد و به او لقب «روبرتو کارلوسِ عراقی» و «گرث بیلِ آسیا» را داده اند.
این روزها دو تیم مطرح تاتنهام انگلیس و آس رم ایتالیا برای جذب او پیشنهاد 2 میلیون یورویی ارائه داده اند و این درحالی است که تیم رم به جذب او تمایل زیادی دارد و مسئولان رم زمان زیادی است منتظر پیوستن او به این تیم هستند.
اما علی عدنان این روزها با دست گرفتن سلاح به جمع داوطلبان دفاع از کشور در مقابل تروریست‌های داعش پیوسته است و پیشنهاد این تیم ها را بی پاسخ گذاشته است.
او در این باره گفت:«بازیکنان تیم ملی همگی از امروز خود را سربازانی می دانند که آمادگی کاملی برای دفاع از سرزمین عراق هستند».
* * *

سوالی که برای من پیش آمده این است که کدام یک از ستاره های فوتبال و بازیکنان تیم ملی و باشگاه های مطرح ما در زمان جنگ تحمیلی چنین کاری کرده اند؟

فرهنگی



ما به راحتی میتوانیم از این ظرفیت استفاده کنیم

اما متاسفانه بزرگترین دغدغه وزیر فرهنگ و ارشاد رفع فیلتر فیسبوکه

فرهنگی


فرهنگی

فرهنگی


فرهنگی

فرهنگی


فرهنگی


در یک اقدام عجیب ایران یک قرارداد ، برای توسعه کشاورزی با رژیم صهیونیستی امضا کرد ... ! جهت خواندن خبر به ادامه مطلب بروید

فرهنگی


فرهنگی



آهای بیت شیرازی ها ! آهای قمه زنها ! آهای کسانی که قلاده به گردن میندازید!
آهای کسانی که ادعای حسینی بودنتون گوش فلک رو کر کرده!
آهای مداحان جیره بگیر غرب ! آهای بد دهن های مرید سید صادق!
دشمن به کربلا حمله کرده! پس چرا مثل موش تو سوراخ قایم شدید؟!
چی شد اون همه ادعا و خودزنی؟! اون مرجع ترسوتون چرا خفه شده؟!

فرهنگی


فرهنگی

فرهنگی


الحق که رهبر بزرگوار زیبا فرمودند : تشیعی که بخواهد از لندن و آمریکا تبلیغ کند به درد شیعه نمی‌خورد.


آنقدر که اسلام از این مقدسین روحانی‏نما ضربه خورده است، از هیچ قشر دیگر نخورده است و نمونهٔ بارز آن مظلومیت و غربت امیرالمؤمنین ـ علیه السلام ـ که در تاریخ روشن است. … من به طلاب عزیز هشدار می‏دهم که علاوه بر اینکه باید مواظب القائات روحانی نماها و مقدس‏مآبها باشند، از تجربهٔ تلخ روی کار آمدن انقلابی نماها و به ظاهر عقلای قوم که هرگز با اصول و اهداف روحانیت آشتی نکرده‏اند عبرت بگیرند.] {صحیفه ی نور/ جلد بیست و یکم – صفحه ۲۷۳/ پیام منشور روحانیت}

فرهنگی


فرهنگی


سلامتیش صلوات

فرهنگی