فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

۱۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در اجرای بند یک اصل ۱۱۰ قانون اساسی سیاستهای کلی «سلامت» را که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، ابلاغ کردند.
متن سیاستهای کلی سلامت که به رؤسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ابلاغ شده، به شرح زیر است:

فرهنگی

رهبر انقلاب: اقتصاد مقاومتی؛ الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام و فرصت مناسبی برای تحقق حماسه اقتصادی است(۱۳۹۲/۱۱/۳۰ - ۰۹:۰۰)

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابلاغ سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» بر اساس بند یک اصل 110 قانون اساسی که پس از مشورت با مجمع تشخیص مصلحت نظام تعیین شده است، تأکید کردند: پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی، عامل شکست و عقب نشینی دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ایران خواهد شد، همچنین اقتصاد مقاومتی خواهد توانست در بحران‌های رو به افزایش جهانی، الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند.

فرهنگی


سردار قاسم سلیمانی می گوید یکی از اشرار بزرگ سیستان و بلوچستان رو که سالها به دنبال او بودیم و هم در مسئله قاچاق مواد مخدر خیلی فعالیت می کرد و هم از تعداد زیادی از بچه های ما شهید گرفته بود رو با روشهای پیچیده اطلاعاتی برای مذاکره دعوت کردیم به منطقه ی خاصی و پس از ورود آنها به آنجا او را دستگیر کردیم و به زندان انداختیم... خیلی خوشحال بودیم...

فرهنگی

ظاهرش مانند باطنش آرام است و متین. می‌گویند کلامش باطمانینه و در کمال آرامش است. این همه آرامش را جز در یاوران حزب‌الله و سربازان امام زمان(عج) دیده‌ای؟

با تمام آرامشی که دارد، کابوس آمریکا شده است.
حاج قاسم را می‌گویم.
تمام دنیا اسمش را می‌شناسند. خارج از ایران بیشتر از داخل معروف است حاج قاسم.

شیمون پرز ملعون با آن همه ادعا، وقتی به حاج قاسم میرسد مات و مبهوت می‌ماند.
خودش گفته: خاورمیانه روی انگشت اشاره ژنرال قاسم سلیمانی می‌چرخد.

حاج قاسم دیروز علی‌اکبر امام خمینی بود و امروز سردار سپاه سیدعلی.
 دیروز در خاک جنوب می‎جنگید و امروز شرق و غرب همه در حیرت زیرکی او هستند.


فرهنگی

ماجرای تکان دهنده نامه حاج قاسم سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا(این اتفاق بعد از نامه اول و تهدید آمیز اوباما به امام خامنه ای(حفظه الله) اتفاق افتاده است.

فرهنگی

جهان: امام جمعه بغداد با اشاره به شایعات مطرح شده درباره سردار سلیمانی گفت: سلیمانی افتخاری برای جهان تشیع است.

فرهنگی

آمریکایی ها که پیشتر طعم تدبیر «سلیمانی» را در عراق چشیده بودند و نتوانسته بودند در عرصه سیاسی دستاورد چندانی داشته باشند، پیش و بیش از سایرین درباره «حاج قاسم» به تحقیق پرداختند و سعی کردند با ترساندن اعراب، او را «مبدع هلال شیعی» بدانند.

فرهنگی

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پاسخ به سخنان اوباما در مورد اینکه به دنبال براندازی جمهوری اسلامی نیستیم، گفت: این سخن شما اظهار لطف نیست بلکه اعلام ناتوانی است، شما نتوانسته و نمی‌توانید در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی برآیید.

فرهنگی

شبکه تروریستی القاعده با صدور بیانیه‌ای رسمی از تلاش این شبکه برای ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

جهان به نقل از LHV نوشت: القاعده در این بیانیه خود مدعی شده که دو تن از نیروهای این شبکه برای انجام مأموریت ترور سردار سلیمانی، راهی ایران شده‌اند.

شبکه تروریستی القاعده همچنین در بیانیه خود افزوده است: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده، فرمانده سپاه قدس ایران را از طریق تیراندازی ترور نخواهیم کرد بلکه قصد داریم از طریق یک عملیات انتحاری او را به قتل برسانیم!

گفتنی است، هنوز هیچ یک از سران و مقامات رسمی شبکه تروریستی القاعده، اظهار نظر یا واکنشی در این‌باره نداشته‌اند.

فرهنگی
فرهنگی
حتما بخونید

فرهنگی
حتما بخونید

فرهنگی
به همت فرماندهی حوزه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر(عج) زاویه قرار شد بازدیدی از نمایشگاه کوچه های بنی هاشم واقع در میدان امام حسین(ع) داشته باشیم.به همین منظور روز جمعه مورخ 93/1/15 برای بازدید از نمایشگاه عازم تهران شدیم.
واقعا نماشگاه پرمحتوا و تأثیرگذاری بود.این نمایشگاه تا 24فروردین ادامه داره به همه پیشنهاد میکنم حتما از این نمایشگاه بازدید کنن.

فرهنگی


شاید از سر همین ابهت است که یکی از مقامات بلندپایه ارتش امریکا عاجزانه می‌گوید: «من اگر او را ببینم، خیلی ساده از او خواهم پرسید که از ما چه می‌خواهد؟!»
فرهنگی

در آستانه دوازدهم فروردین، سالروز جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 920 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان قضایی نیروهای مسلح موافقت کردند.
آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه طی نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز جمهوری اسلامی ایران، پیشنهاد عفو و تخفیف مجازات 920 نفر از محکومانی را که در کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی قوه قضائیه واجد شرایط لازم تشخیص داده ده اند، ارائه کرد که این پیشنهاد مورد موافقت رهبر انقلاب قرار گرفت.
فرهنگی