فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات
بازنشرآهنگ دستموبگیر حامدزمانی به مناسبت ماه رمضان



لینک دانلود:

دانلود آهنگ با حجم ۷ مگابایت

شعر:

دستمو بگیر نزار اشتباه برم جز در خونت تو بگو کجا برم

بی قرارتم ای همه قرار من

تو بی کسی هام عشق تو تبار من

عشق اول و اخر من سایه ی تو رو سر من

ای همه ی باور من ای کس و کارم

به تو مدیونم به نگات

به همه عاشق کشی هات

می ذاره دل سر به هوات

تا تو رو دارم

جای تو توی دل شکستس

اسمت کلید همه ی درای بستس

وقتی دلم از زندگی سیره

یاد تو مرهم واسه ی دلای خستس

من سرگردون و ببین

اشکای پنهون و ببین

غربت مهمون و ببین

تو پناهم باش

دستای خالیم و ببین

بی پر و بالیم و ببین

گرفته حالیم و ببین

تکیه گاهم باش

فرهنگی

نظرات (۱)

عالی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی