فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات



بسمه تعالی

باردیگر محرم فرامیرسد و طلوع فجر آغاز می گردد و تاریخ، حماسه ها و شهادت و مظلومیت آرامی نگرد و دربرابر این چنین جوانان پرشور و از جان گذشته و پر ایمان و نستوه زانو می زند وا قرار می کند که درنیمه های هرشب از خواب برخواسته و آنگاه به آسمان پرستاره چشم انداختن و سر به سجده نماز شب سائیدن و گریه و التهاب و بی تابی در پیشگاه خداوند برای شهادت نمودن در کشاکش این دنیای مادی حیوانی که بر جهان حکم فرماست قابل تکریم است.

متن کامل در ادامه مطلب



اعتقاد هر انسان به خصوص مسلمان تابع پیروزی نهایی و قطع دست ظالم وکفر از بلاد مسلمین از روحیات معنوی جوانان سرچشمه می گیرد. جوانی که نیمه های شب شاهد مناجات آنها بودم آری اینها یاران هستند و به سوی شهادت می شتابند که گویا شب عروسی آنهاست و از هم سبقت می گیرند. تا اگر مسئله ایثار باشد اولین فردی باشند که بر دشمنان زبون هجوم برده و در تاریکی شب با نوری از ایمان سیلی از خون جاری سازند و ندای حسین (ع) را سر دهند که فرمود چقدر مشتاق وصل یاران و پاکبازانم.
ای ملت عزیز هر کدام در محیط کارتان کوشا باشید و جدی به کار خود ادامه دهید و کم کاری از خود نشان ندهید که دشمن زبون به دنبال ضعف شماست که بتواند به وسیله آن ضربه ای به این انقلاب ما بزند.
از برادرانم و خواهرم تقاضا دارم از انقلاب اسلامی حمایت کنند و هیچگاه از یاد خدا غافل نباشند و به او توکل کنند از فرایض دینی چون نماز جمعه دعای کمیل و انجمنهای اسلامی استقبال کنند چون اینها ستون فقرات دشمن را خرد میکند.
سلام به پدر و مادر عزیزم امیدوارم که از دست من خوشنود باشید و مرا حلال کنید. اول از هر چیزی به پدرم ، پدر جان نمی دانم از شما با چه لحنی پوزش بخواهم چون خیلی رنجت دادم ولی باید بدانی که تنها در زندگیم امیدم به شما بود و از شما میخواهم مرا ببخشی چون وظیفه ای را که حق مسلم شما بود انجام ندادم از شما می خواهم که واجبات را هیچگاه فراموش نکنی و بیشتر به مجالس مذهبی بروی زیرا برای تقویت اسلام بسیار مفید است. از مادرم نیز میخواهم که صبور باشد هر چند من فرزندی لایق و شایسته شما نبودم و رنجهای بسیاری به شما دادم و تنها خواهشم از شما این است که همپای پدر به مجالس مذهبی بروید و شیرت را حلالم کنی که من مدیون شما هستم.

السلام علیکم و رحمه الله برکاته خداوند یار و یاد روان باد.

ابوالفضل رنجبر

نظرات (۲)

۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۳۴ مجید حسنی
با اجازه وصیت نامه این شهید والامقام کپی شد.
ممنون
پاسخ:
سلام
التماس دعا
۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۱۵ مجید حسنی
سلام و درود بر شما
از مطالب وبلاگتان فیض بردیم.ممنون از زحمات شما.
با افتخار لینک شدید.
پاسخ:
سلام با تشکر از شما آقا مجید
ما هم با افتخار لینک کردیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی