فرهنگی اجتماعی حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) شهر زاویه

پیوندهای روزانه
آخرین نظرات




به گزارش گروه دانشگاه «خبرگزاری دانشجو»، دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه ای اعتراض  خود را به برخورد با دانشجویان انقلابی معترض به بازگشایی سفارت انگلیس به شرح زیر عنوان کرد:

 


بسمه تعالی

 

مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَماءُ بَیْنَهُمْ

 

محمّد (ص) فرستاده خداست و افرادى که با او هستند در برابر کفّار سرسخت و شدید، و در میان خود مهربانند

 

(الفتح ۲۹)

 

واقعاً باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را همه بدانند، همه؛ این جوانان مؤمن و انقلابی‌اند که روز خطر سینه سپر میکنند، هشت سال جنگ تحمیلی میروند توی میدان؛ اینها هستند. افرادی که نسبت به این جوانها با چشم بدبینی نگاه میکنند یا مردم را بدبین میکنند، خدمت نمیکنند به کشور؛ به استقلال کشور، به پیشرفت کشور، به انقلاب اسلامی خدمت نمیکنند. این جوانها را باید حفظ کرد، باید از اینها قدردانی کرد، امروز هم بحمدالله کم نیستند و زیادند. [نباید] با عناوین گوناگونی بخواهیم این جوانهای مؤمن را طَرد کنیم و منزوی کنیم؛ که البته منزوی هم نمیشوند؛ آن جوانهای مؤمنِ پرانگیزه، با این حرفها منزوی نمیشوند اینها؛ لکن خب، ما باید قدر اینها را بدانیم.

 

بیانات در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری ۱۳۹۲/۱۲/۱۵

 

یکم شهریور ۹۴ بدون شک آغازگر فصلی دیگر از مظلومیت دانشجو و جنبش دانشجویی است آنهم در دولتی که رئیس آن خود را حقوقدان می داند نه سرهنگ.

 

دانشجویانی که شرافت جنبش دانشجویی را بار دیگر به رخ همگان کشیدند و هنرمندانه و مظلومانه تابلویی ترسیم کردند در دفاع از شرافت، حیثیت، منافع و پاسداشت خون شهدای دانشجو؛ و نشان دادند در دفاع از آرمان های این انقلاب، نظام و خمینی عظیم الشان ذره ای کوتاه نخواهند آمد. دانشجویانی که بازداشت و ضرب و شتم بیرحمانه را امروز به تن خریدند تا آیندگان برچسب بی غیرتی به ایشان نزنند.

 

 دانشجویانی که پایشان و دلشان نلرزید، جز آنگاه که با چشمانی بهت زده و اشک آلود شاهد ضرب و شتم خواهران و ناموسشان بودند؛ آن هم در دولتی که ادعایش در بازگرداندن کرامت انسانی به ایرانیان گوش فلک را کر کرده است.

 

 براستی که امروز باید تکرار کرد، بارها و بارها این سخن سید شهیدان اهل قلم، آوینی بزرگ را که: "در جمهوری اسلامی همه آزادند جز حزب اللهی ها.

 

درود بی کران بر خمینی بزرگ و شهیدان والا مقام ایران اسلامی که تلاش کردند نگذارند خاک و شرافت و ناموس این مرز و بوم لحظه ای مورد تعدی، بی حرمتی و بی احترامی قرار گیرد.

 

 سپاس بی کران، خداوند جل و جلاله را که همواره یار و یاور مظلومان وستمدیدگان بوده است.

 

درود خداوند بر گام های استوار و صورت مظلومتان، ملت ایران هیچگاه یکشنبه ی سیاه ۹۴ را فراموش نکرده و از یاد نخواهند برد، ظلمی که امروز بر فرزندانشان که با دست های خالی فقط و فقط شعار «مرگ بر انگلیس» را سر میدادند.

 

کتک خوردند به جرم مرگ بر انگلیس.

تحقیر شدند با تدبیر دولت مردان فقط به جرم گفتن "مرگ بر انگلیس.

 

و کبودی بدنشان یادگاری جاودانه شد از دولتی که رئیس آن ادعای تخصص در امنیت ملی دارد، تا در فردای قیامت داد تظلم خواهیشان را به پیشگاه مادر سادات برند.

 

آنهایی که آمدند با دستانی خالی و برای اعتراضی ساده به بازگشایی سفارت روباره پیر که خیانت آن در حق این ملت بزرگ و آب و خاکش بر هیچ یک از ایرانیان و حتی جهانیان پوشیده نیست.

 

آمدند، کتک خوردند و بازداشت شدند اما چون سرو قامتان، خودکار و دفتر در دست که تنها سلاحشان در جبهه ی جهاد علمی و فرهنگی می باشد نگذاشتند شرافت جنبش دانشجویی لکه دار شود.

 

امروز با توجیه نداشتن مجوز قانونی تجمع در حالی شاهد برخورد گازانبری و بی رحمانه علیه دانشجویان مظلوم و تاختن بر تنهای پاکشان بودیم که چندی قبل کارناوال های هنجارشکن رقص و آواز در معابر عمومی و به بهانه ی پیروزی در مذاکرات هسته ای با چراغ سبز دولتمردان و همراهی نیروی انتظامی در کمال آرامش و امنیت برگزار شدند.

 

مگر نه اینکه پیر جماران به صراحت در وصیت نامه ی خود فرمودند: " آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می باشند و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکورنمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند…".

 

معتقدیم به مظلومیت کسانی که امروز کبود شدند، تحقیر شدند، کتک خوردند و بازداشت شدند و به مظلومیت خواهرانمان که امروز چادر از سرشان کشیده شد و مشت و لگد نثار پهلوی زهرایی شان شد، جز این است که مولای متقیان امیر مومنان در واقعه ی درآوردن خلخال از پای زنی یهودی دق کردن را جایز دانست؟

 

کسانی که مسبب و بانی ظلم های امروز بودند به زودی در پیشگاه خداوند متعال بایستی جوابگو باشند و دیگر آبرویی در نزد ملت سرافراز و مسلمان ایران اسلامی نخواهند داشت، خواه رئیس دولت هایشان باشند، خواه وزرای کشورشان و خواه فرمانده ای ساده در وسط میدان.

 

بی شک ملت شریف ایران اسلامی و علی الخصوص جامعه ی دانشگاهی خواهان پیگیری اتفاقات زشت و زننده ی یکم شهریور ۹۴ و برخورد قاطع و سریع مسئولین دلسوز نظام و تمامی مسئولان ذی صلاح و ذی ربط می باشد.

 

کنار من بنشین و بگو چه چاره کنم؟

برای غربت تلخی که در وطن دارم

                                                                                                                                         والسلام علی من التبع الهدی

اتحادیه ی انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور

                                                                                                                                                   دفتر تحکیم وحدت

۹۴/۶/۰۱۹۴





نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی